top of page

Doprava & vrácení

DORUČENÍ:

Vaše objednávka bude vyřízena v předpokládaném termínu dodání, obvykle se jedná o 3-5 pracovních dní. Tedy v případě, že nedojde k události, kterou nemáme možnost ovlivnit. 

Přepravu produktů zajišťuje společnost DPD. Nabízíme možnost doručení na adresu za 119 Kč nebo do výdejního místa za 89 Kč. .

 

ZRUŠENÍ:

Pokud jste úspěšně zadali objednávku a rozmysleli jste si to, jednoduše odmítněte její doručení. Na vrácení zboží máte až 30 dní, ujistěte se prosím,

že produkt vracíte v původním obalu.

 

VRÁCENÍ:

Pokud jste zásilku obdrželi, ale rozmysleli jste si to, můžete ji do 30 dnů vrátit.   Ujistěte se prosím, že objednaný produkt vracíte v původním obalu a přiložte k němu veškeré příslušenství, které bylo součástí zásilky.

Následně kontaktujte náš tým zákaznického servisu prostřednictvím emailu info@eolux.cz, který vám vystaví etiketu pro vrácení.

 

ZÁRUKA:

Vysoušeče vlasů EOLUX jsou vyráběny pro nepřetržitý vysoký výkon. Pokud jsou používány způsobem, pro který jsou určeny, a během dvouleté záruční doby se porouchají, je naší povinností je opravit či vyměnit.

 

Existují však okolnosti, kdy se záruka EOLUX na opravu nebo výměnu fénu nevztahuje: 

  • běžné opotřebení, včetně časem opotřebitelných dílů 

  • náhodné poškození

  • poruchy způsobené zdroji napětí, které neodpovídají hodnotám uvedeným na štítku výrobku

  • poškození způsobené neprovedením doporučené údržby zařízení

  • poškození z vnějších zdrojů (přeprava, počasí, výpadek proudu nebo přepětí)

  • závady způsobené:

    • používáním přístroje k jinému než určenému účelu či nedbalé používání

    • používání dílů a příslušenství, které nejsou originálními díly EOLUX

    • nesprávná montáž nebo instalace

    • opravy nebo úpravy provedené jinými osobami než společností EOLUX nebo jejími autorizovanými zástupci

bottom of page