Doprava & vrácení
DORUČENÍ:
Vaše objednávka bude vyřízena v předpokládaném termínu dodání, obvykle se jedná o 3-5 pracovních dní. Tedy v případě, že nedojde k události, kterou nemáme možnost ovlivnit.
Přepravu produktů zajišťuje společnost DPD. Nabízíme možnost doručení na adresu za 119 Kč nebo do výdejního místa za 89 Kč. .
ZRUŠENÍ:
Pokud jste úspěšně zadali objednávku a rozmysleli jste si to, jednoduše odmítněte její doručení. Na vrácení zboží máte až 30 dní, ujistěte se prosím,
že produkt vracíte v původním obalu.
VRÁCENÍ:
Pokud jste zásilku obdrželi, ale rozmysleli jste si to, můžete ji do 30 dnů vrátit. Ujistěte se prosím, že objednaný produkt vracíte v původním obalu a přiložte k němu veškeré příslušenství, které bylo součástí zásilky.
Následně kontaktujte náš tým zákaznického servisu prostřednictvím emailu info@eolux.cz, který vám vystaví etiketu pro vrácení.
ZÁRUKA:
Vysoušeče vlasů EOLUX jsou vyráběny pro nepřetržitý vysoký výkon. Pokud jsou používány způsobem, pro který jsou určeny, a během dvouleté záruční doby se porouchají, je naší povinností je opravit či vyměnit.
Existují však okolnosti, kdy se záruka EOLUX na opravu nebo výměnu fénu nevztahuje:
-
běžné opotřebení, včetně časem opotřebitelných dílů
-
náhodné poškození
-
poruchy způsobené zdroji napětí, které neodpovídají hodnotám uvedeným na štítku výrobku
-
poškození způsobené neprovedením doporučené údržby zařízení
-
poškození z vnějších zdrojů (přeprava, počasí, výpadek proudu nebo přepětí)
-
závady způsobené:
-
používáním přístroje k jinému než určenému účelu či nedbalé používání
-
používání dílů a příslušenství, které nejsou originálními díly EOLUX
-
nesprávná montáž nebo instalace
-
opravy nebo úpravy provedené jinými osobami než společností EOLUX nebo jejími autorizovanými zástupci
-